Jubiläumslauf zum 100-jährigen des Vereins

Jubilejny běh ST Marijneje hwězdy

Poprawom chcyče Pančan sportowe towarstwo lětsa swój stoty jubilej porjadnje woswjećić. Wězo bychu tež sportowali.
Wosebje integraciski sportowy swjedźeń by za wobydlerjow doma zbrašenych „Marija Martha“ zaso rjany wjeršk był. Tola aktualneje situacije dla su so za alternatiwu rozsudźili.
Tuž preprošuja sobustawojo wšitkich na digitalny jubilejny běh.
Za to móžeće so sam/a abo jako mustwo nastupić.
Přizjewić dyrbiće so prošu z mejlku na SVM100@gmx.de
Čas za běhanje je mjez 28.06.2021 a 03.07.2021.
Kóžda sportowča, kóždy sportowc abo kóžde mustwo absolwuje potom indiwidualnje běh na samo wuzwolenu distancu. Wažne je, zo wužiwa so někajka fitnesowa app abo něšto podobneho, zo maće dopokaz wo času a kilometrach.
Tute daty pósćelće potom (na př. jako foto) z wašim mjenom abo mjenom mustwa hač do 03.07.2021 zaso jako mejlku na horjeka naspomnjenu adresu. Wosoby a mustwa z najdlěšimi nabehanymi distancami so potom mytuja a wuslědki so wozjewja.

Jubiläumslauf des SV Sankt Marienstern

Eigentlich wollte der Panschwitz-Kuckauer Sportverein in diesem Jahr sein 100-jähriges Jubiläum ausgiebig feiern.
Natürlich hätten sie auch Sport gemacht. Vor allem das integrative Sport- und Spielfest wäre für die Bewohner des Maria-Martha-Heimes wieder ein Höhepunkt gewesen.
Trotz der aktuellen Situation haben sich die Verantwortlichen des Vereins für eine Alternative entschieden.
Deshalb laden die Mitglieder alle auf einen digitalen Jubiläumslauf ein. Dafür könnt ihr allein, oder als Team antreten.
Anmelden müsst ihr euch mit einer E-Mail an SVM100@gmx.de.
Die Zeit den Lauf durchzuführen wird vom 28.06.2021 bis zum 03.07.2021 sein.
Jede/-r Sportler/-in, oder jedes Team absolviert dann einen Lauf auf einer selbst ausgesuchten Strecke. Wichtig ist, dass sich eine Fitnessapp, oder etwas Ähnliches verwendet, damit ihr einen Beweis für die Zeit und Kilometer habt.
Diese Daten schickt ihr dann zum Beispiel als Foto mit eurem Namen, oder dem Namen eures Teams bis zum 03.07.2021 als E-Mail an die oben aufgeführte Adresse. Die Personen und Mannschaften mit den längsten, gelaufenen Distanzen werden dann ausgezeichnet, und die Ergebnisse veröffentlicht.